I když se to na první pohled možná nezdá, podcast nemusí být jen sedící, mluvící hlavy. Reportážní prvky dodaly jednotlivým dílům dynamiku a co si budeme nalhávat, taky smysl, proč na podcast i koukat, ne ho jen poslouchat.
Když u některých dalších projektů mluvím o skoro až dokumentech (byť to v marketingu může znít kdekomu vtipně), nemůžu nevzpomenout jeden z mých nejoblíbenějších dílů Simply Clever Podcastu. Vidělo ho v souhrnu skoro 30 000 lidí, strávili jsme na něm několik natáčecích dní, projeli se v autě nevyčíslitelné hodnoty a až chvilku po nás se v něm svezl Jeremy Clarkson v jednom z dílů Grand Tour. Pak kdo je tady trendsetter, hm?
Kromě podcastu jsem se ŠKODA AUTO spolupracoval i na dalších produkcích, například na novinářských eventech týkajících se elektromobility a jejího servisu.
Klient: ŠKODA AUTO
Produkce: LOOPA AUDIO PRODUCTION / Já
2021-2024
Produkce: LOOPA AUDIO PRODUCTION / Já
2021-2024