V rámci CSR jsme v roce 2024 ve spolupráci se SPŠG Hellichova připravili contest týkající se vánoční výzdoby.
Mojí misí v Černé Madoně je to, aby i striktní bezcukrář chtěl zhřešit. A to díky statickým, ale i hýbajícím se obrázkům.
Byla by naprosto promarněná příležitost rezignovat na sezonu. Někdo mu říká svátek lásky, já Valentýn vidím spíš jako svátek sladkého.
Nacpat do něčeho atmosféru ve spoustě gastropodniků je strašná osina v zadku. Když ale restaurace funguje doslova v kulturním dědictví,
jde to skoro samo.
K vakcíně jsem vymyslel vlastní jednoduchou micrositu, kde se dal dezert objednat přes rozvozové služby a hlavně, mohli jste si vygenerovat i očkovací certifikát. Této možnosti využili nízké tisíce lidí a protože se odesílal na e-mail, tak ty leady jako když člověk pak najde. Certifikáty vyplňovala i obsluha u okýnka a věřím, že v kontextu toho šílenství okolo, to byla často jediná věc s covidem, která lidem alespoň naznačila úsměv na tváři. Ale přežili jsme! Jo a kdy zmizel Virus dezert? Nikdy. I po několika letech, kdy svět trápí války víc než covid, se prodává jak na běžícím páse.