Hard sell, jemný lehký content, ale třeba i dokumenty jsou v Celetné mým denním chlebem (chtělo by se napsat dortem, ale to by nikdo nepochopil.

V rámci CSR jsme v roce 2024 ve spolupráci se SPŠG Hellichova připravili contest týkající se vánoční výzdoby.

Mojí misí v Černé Madoně je to, aby i striktní bezcukrář chtěl zhřešit. A to díky statickým, ale i hýbajícím se obrázkům.

Byla by naprosto promarněná příležitost rezignovat na sezonu. Někdo mu říká svátek lásky, já Valentýn vidím spíš jako svátek sladkého. 

Nacpat do něčeho atmosféru ve spoustě gastropodniků je strašná osina v zadku. Když ale restaurace funguje doslova v kulturním dědictví,
jde to skoro samo.

CO JSTE DĚLALI V COVIDU?
Já si to pamatuju úplně přesně. Protože do gastra jsem přišel po prvním lockdownu. A ty další na sebe nenechaly dlouho čekat. Takže abych se vrátil k otázce v titulku - já jsem seděl v Černé Madoně, briefoval všechny možné lidi a sám absolvoval spoustu interviewů se štáby a novináři z celého světa. Protože dezert Virus (ne, ten jsem nevymyslel, vlastně jsem byl dost v šoku, když jsem ho prvně viděl) se trochu urval ze řetězu a obletěl svět. A kde nebyl sám o sobě, tam jsme ho poslali my skrze PRko.

K vakcíně jsem vymyslel vlastní jednoduchou micrositu, kde se dal dezert objednat přes rozvozové služby a hlavně, mohli jste si vygenerovat i očkovací certifikát. Této možnosti využili nízké tisíce lidí a protože se odesílal na e-mail, tak ty leady jako když člověk pak najde. Certifikáty vyplňovala i obsluha u okýnka a věřím, že v kontextu toho šílenství okolo, to byla často jediná věc s covidem, která lidem alespoň naznačila úsměv na tváři. Ale přežili jsme! Jo a kdy zmizel Virus dezert? Nikdy. I po několika letech, kdy svět trápí války víc než covid, se prodává jak na běžícím páse. 

You may also like

Back to Top