Dolož to číslama! 
Jíst knedlíky online by nikomu radost asi neudělalo. Ale všechno ostatní
se dneska online prostě děje. Ať už je to nákup, propagace,
cokoliv na co si vzpomenete. Online je pro Knedlín klíčový a myslím,
že s ne vysokým mediálním budgetem zvládáme té muziky fakt dost. Jasně, internet úplně totálně nebouráme, ale tady si vypůjčím jednu frázi od Zdeňka Pohlreicha: "Nemusíš udělat díru do světa, stačí ti jenom taková, abys skrz
ni prolezl." Jo a díky prozákaznickému přístupu v komunikaci,
zlepšování produktu a několika dalším přísadám jsme
asi nejlíp hodnocený fastfood v celé širé Praze. 
Součástí mojí práce je i rozdávat rozumy a pracovat na píárku. Ať tom klasickým,
nebo s influencery a médii, na který nekouká jen vaše máma.  A to, že to dělám fakt dlouho, můžou dokázat třeba závěry z televize. Na začátku jsem byl o dost mladší
a hubenější, asi tak o 10 knedlíků v ksichtě. Nicméně mě můžete považovat
za autoritu v oboru.
Když jsem s Knedlínem začínal, říkal jsem štábu z Novy, že jsem prostě markeťák
a žádnej titul v jmenovce k životu nepotřebuju. Prásk, je rok 2025 a z ČT se ptají,
co do titulku. "Když už mi tam nemůžete dát jméno podniku, trvám na tom,
aby tam bylo knedlíkový evangelista." 

You may also like

Back to Top